Followers

Monday 14 May 2012

Paper Bag Kaler Blue...

.
.
.
ada star, heart, flower, bear....
 .
.
.
beg kertas kaler biru....
.
.
.
 Ooo... nie ruper nye...
.
.
.


"Selamat Hari Ibu, mama!!"."Nie utk mama." senyum manis sambil hulurkan paper bag pada aku.  
aku sambut pemberian rayn sambil tarik tangan dia. "ayen buat utk mama. cantik x mama?" rayn pandang aku utk reaksi aku. "ye ker... pandai anak mama buat. cantik. thanks, sayang" aku peluk ryan. 
"mama suka tak?" "mesti la mama suka. anak mama yg bg." dia senyum bangga --- nie semestinyer dan gembira. Terima Kasih, sayang. --- mcm novel laks. perasan!

erm... paper bag tu hasil kerja seni anak aku rayn 6 tahun --- this coming june di kindergarden. This is a 2nd year he present me hasil seni nyer sempena Mother's Day. Last year dia buatkan kad ucapan, benar2 buat aku terharu dan gembira sgt.--- nangis... Utk tahun nie, aku tggu gak hari tu, tp.... xde pun? sebenarnyer excited nk tgk dia buat apa lak utk mama dier nie.---kali nie x sedey dah.huhuhu....

Kadang2 ada sajer yg dia bg kat aku hasil seninyer di sekolah. aku akan lekatkan semua tu kat fridge. knp kt fridge?? sbb hari2 aku tgk that guys.--- fridge tue la. ye lar, mama + wife org kan, so tue ler keje nyer. buka katup utk amik@carik brg utk masak ---- kadang2 x pun. amik coklat je lebey. huhuhu. so aku suka semua yg dia bg, aku blh tgk everyday and every minute. It's makes me proud of him even it is just a simple things. 


antara hasil seni nyer..tapi byk dh kene amik dgn min deq.

Aku ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada Mak dan Mak Mertua aku. Saya Sayang Mak! --- touching lak. okie la. nnt ter'sedey'. buhbye.

Note : x lupa juda kepada Fara, Kak Rena, Zue, Ieda (adik ipar aku), Along (kakak aku) dan amy (biras aku) Selamat Hari Ibu!

No comments:

Post a Comment